יחיד ויחד

חשיבה יוצרת בין האישי לרבים

דיוקן כיתתי בהשראת הקוביזם
ילדי כיתות ו' ביה"ס בבלי ת"א

יחיד ויחד
חשיבה יוצרת בין האישי לרבים

אִם אֵין אֲנִי לִי, מִי לִי? וּכְשֶׁאֲנִי לְעַצְמִי, מָה אֲנִי?
וְאִם לֹא עַכְשָׁיו, אֵימָתַי?

הלל הזקן, אבות, א' ט'

אנו משלבים בין המוכר לשונה, בין הבחירה והאמירה האישית לבחירה והאמירה הקבוצתית, באמצעות התבוננות, חשיבה ועשייה משותפת. 

פעילויות לדוגמה:

השלם וחלקיו   

יצירת תוצר חזותי אישי ומשותף הנשאר כחלק מעיצוב חללי בית הספר 

גשרים   

מי הכי צודק? שיחה מקדמת שיתוף. אסטרטגיות ופתרון דילמות במשחק תפקידים ובמשימות קבוצתיות.

בטבע שלנו   

חשיבה יצירתית עם אוריינטציה חברתית, באמצעות גילויים ותופעות שמזמנת לנו ההתבוננות והלמידה מהטבע.

 

*מתאים לקהל ילדים הטרוגני  

product - what-2@4x

למה?

העצמת היחסים בין
רשות הפרט ורשות הכלל,
תוך מתן תשומת לב והקשבה לקולם של יחידים,
היוצרים שיח קבוצתי
מקרב ואפקטיבי.

what-product@4x

מה?

סדרת מפגשים/מפגש חד פעמי

product-who-02@4x

איך?

כיתה/שכבה/ביה"ס
גילאי גן-ו'
90 דק'- 180 דק'

תכניות יחיד ויחד לפיתוח אמנות החשיבה היוצרת מעניינות אותי.

אשמח שתחזרו אלי לאחר שאעדכן את הפרטים.